söndag 11 april 2010

Vart borta i några dagar!!!

Åkte ner till min farbror i Kinna den 5e och åkte hem den 10e..

Ville bara bort ifrån allt, skulle passa mina kusiner men dem åkte hem dem 6e..
Så de va ju bara att vara själv och glo på tv typ..
När min farbror hade kommit hem ifrån jobbet den 6e så drog han upp till ena grannen och satt där en bra stund, och 2 av killarna kom ner för att hälsa lite sen drog dem upp igen.. Efter en stund kom min farbror och mer lr mindre drog upp mig för att ja skulle vara social typ.. :p haha
Men de va kul iaf att gå upp och lyssna på ett gäng fulla människor när man själv va nykter.. :p haha
Den 7e skulle ja vara i Gbg kl 9.45 för att ja skulle på "ryggympa" och valde att åka me en av killarna kl 05.30 till mölnlycke och tog bussen därifrån in till stan, där käkade ja smörgås å drack kaffe på donken, sen funderade ja på va ja skulle hitta på till klockan började närma sig eftersom kl va runt 8.. Men tillslut fick ja mitt ett mindre frispel och började gå ifrån Brunnsparken mot SKF och gick heeeela vägen.. :p hahahaha
efter de så åkte ja till Lövgärdet för att ja skulle vara me på nått me HGF, de va inte så kul så ja fick gå runt 16 tiden, då åkte ja ner till Kinna igen..
Den 8e tog ja de bara lugnt hela dagen och den 9e skulle ja till Gbg igen, då åkte ja ner me min farbror till Mölnlycke och tog bussen därifrån och in till stan men denna gången gick ja ifrån Brunnsparken till Norra Ullevi därifrån åkte ja vagnen till Redbergsplatsen och gick därifrån till SKF, sen åkte ja till stan när mina möten va klara och gjorde lite ärenden där och drog till centralen för att möta min farbror för att åka me honom de sista på jobbet, sen åkte vi å mötte en av hans arbetskamrater (såå söt) och ja fick sitta mellan dem två och så satt vi till vi kom till hans arbetsbil sen fick ja sitta i min farbror´s knä till hans personbil.. Därefter åkte vi till Skene för att ja ville handla sen till Kinna, och han gjorde sig i ordning för att sen åka till sin tjej och ja stannade kvar hemma och hade mysigt me mig själv.. :p hehe
Igår den 10e kom en vän till mig och umgicks lite me mig.. Vi satt å tjötade en bra stund sen ville ja hemåt, så han körde mig till Borås och därifrån tog ja bussen till Centralen och en annan vän hämtade upp mig där, så åkte ja me hem till dem och tjötade till ca 02.15 då tyckte ja att ja skulle hem... :p Somnade nästan me en gång.. Haha.. ;) Så nu e man iaf hemma igen.. :D GÖTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar