torsdag 4 februari 2010

Onsdag/Torsdag..




Igår skulle jag åkt till Angelica efter min kurs för att fixa håret, men det blev inte så. För när jag va på väg till vagnen så halkade jag och slog i knät så hårt att ja knappt kunde gå. En som jobbar vid Taxibilarna kom fram och frågade hur det gick och jag svarade att det gick väl bra. Sen reste jag på mig och det snurrade till i HELA huvudet. Trodde jag skulle svimma. :s Men började sakta men säkert röra mig till vagnen, de tog mig ca 10-15 min. :s Så jag smsade till Angelica och sa att jag inte kunde komma utan att jag åker hem istället.

Men men, ska till henne senare idag och fixa håret sen åker hon me mig in till stan eftersom jag ska åka upp till en dåvarande vän.

Angelica min lillasyster, älskar dig så mkt. Ingen ska få komma emellan oss igen. RÖR NI SÅ DÖR NI. Håller fortfarande vid dem orden. Och jag lovar dig att även om vi vart ovänner så har jag gjort det hela tiden. Du är mitt allt älskling. <3

Micke min storebror. :p hihi, ses snart. Du är så go du, nu e du tsms me min lillasyster. Vet att du kommer göra henne lycklig. ;) Den som e elak emot dig den får me mig att göra. Så är det bara. <3

Ha de så bra, skriver när jag har tid och ork.

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar