måndag 8 mars 2010

LoVe

Nu har man en blogg till då.. :p hihi

Min andra e http://mammabecca.bloggplatsen.se för alla som inte visste de.. ;)

Men men, de va inte de jag ville skriva om här.. Haha..

Har haft en del att göra och min dator har nästan kraschat för mig så att ja har inte haft tid att skriva på någon blogg alls.. :(
Men nu ska det allt bli ändringar på.. ;)
Har vart hemma hos min farbror under vecka 7 för att mest hålla koll på min 13 åriga kusin så att han fått mat i magen..
Fick mest ligga och tycka synd om mig.. :s
Bara för att jag hade fått en stooooooooor varböld i ljumsken.. :s USCHAAAAA!!!!!
Men men tillslut blev de iaf att komma in till stan och kolla runt lite..
Efter det har ja umgåtts lite me några underbara vänner också..
Men nu ska jag nog ta och kolla klart lite här på nätet sen stänga av datorn och sova, mer kommer imon.. ;)

Peace, Love & Understanding // Mammabecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar