tisdag 23 mars 2010

Bekymmer :'(

Ja saknar min son så in i helvete, han betyder verkligen allt för mig..
Vet inte va ja gör om ja inte får hem han snart..
Har varit nära på att ge upp för många gånger nu och de kommer säkert fler gånger..
Men har gett mig fan på att ja inte ska ge upp..
Detta e inte lätt någonstans..
Vill bara att han ska må bra och veta vem som egentligen e hans mamma,
för de verkar han ju inte göra lr veta där han e nu..
Och hur kan soc komma på de att dem ska placera han i Lysekil??
Dem förstår inte de att de e långt att åka me buss heller verkar de som,
de tar lixom 3 timmar ungefär att ta sig dit upp för både mig och Tobbe,
och sen får vi bara vara där i 3 timmar och sen e de 3 timmar hem också..
Snacka om att hela dagen försvinner bara för att soc tycker att Thor ska vara där han e..
Dem e sjuka i huvudet, dem tänker inte heller..
Och dem verkade inte fatta de heller att ja gjorde allt för Thor,
men i stället säger dem att ja sket i honom och gjorde saker som ja själv ville..
Lixom att gå ut och gå de e ju en självklarhet för både mig och att han behöver komma ut i den friska luften..
Men de tyckte inte dem, för då ansågs ja bara tänka på mig själv..
Asså ja fattar inte att ja kan vara såpass stark som ja e i dagens läge..
Sen trycker dem ner mig så in i helvete också och säger till mig att ja mår psykiskt dåligt,
vilket ja inte gjorde när ja hade Thor men de gör ja nu för att dem tog han ifrån mig..
Och dessutom vill dem se till att ja går på tabletter och ja har recept på skiten men inte fan tänker ja ta dem..
Tog dem i ca 1 månad kanske 1½ månad men sen slutade ja me dem för att ja blev så aggressiv och bråkade me allt och alla..
Och de fattar inte min läkare lr soc heller..
Asså ja fattar inte va dem håller på me..
Har verkligen ingen kraft till något längre..
Vill inte göra nått, orkar inte göra nått, knappt så ja orkar åka till min egna son och den känslan e hemsk..
Sen funderar ja på va dem gör om man skulle skaffa ett till barn..
De kanske man kan få svar på, på torsdag när man ska träffa Malin..

Nog om detta nu!!

Vet inte vart ja ska ta vägen,
ja vill ha mitt egna,
men de fattar inte soc heller,
och ja vill ju inte vara inneboende hos någon!!
Ska man behöva bli gravid bara för att dem ska hjälpa en me längenhet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar