torsdag 18 mars 2010

Ett tag sen!!

Nu blev de några dagar emellan iaf, även om jag inte hade tänkt mig det.. :p haha


Menmen, är hemma och sjuk IGEN!
Har halsfluss och det är ju såååååå skönt lr inte.. :(
Var hos läkaren idag för att kolla upp vad det va, och självklart hade jag rätt i mitt lilla huvud om att det va den här skiten.. :(
Så nu går man på penecilin IGEN.. :(

Va på hockeyn i Lördags och kollade när Frölunda spelade mot Djurgården och förlorade.. :( Va där me min fru Angelica, Jacke, Lenny och Marina.. Träffade 2 vänner till min fruga där som e publikvärdar för Djurgården också..

Vart å träffat en underbar vän också, första gången vi träffades va i Torsdags och de va att snacka, kolla på film å tjöta ännu mer.. ;) Vi hade väldigt mycke gemensamt och de kändes nästan som att man hade känt han hela sitt liv.. ;) Träffade han efter hockeyn också och sov över då.. :p Så körde han hem mig på söndagen efter att jag vaknat.. hihi

Älskar dig min underbara fru, du betyder så mycke för mig..
Är så glad att du finns i mitt liv och lyser upp det för mig.. ;)
Puss på dig frugan <3

Kommer mer en annan dag.. :p haha

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar